fredag 13 april 2012

Trasselfria hörlurar

image
Jag har ju glömt att visa hur de blev, mina trasselfria hörlurar! Här är de! Och det funkar faktiskt, jag kan ha dem liggande i fickan eller väskan utan att de trasslar ihop sig på pin kiv. Det är bara att ta upp dem, plugga in och börja lyssna. Jag använde ett ganska tunt ullgarn, Fabel, som egentligen är ett sockgarn, men som var alldeles utmärkt till det här också. Hörlurarna stoppade jag ner i min gamla påtdocka och sedan var det bara att köra!

2 kommentarer:

  1. Men gud så smart & snyggt! Tar du emot beställningar för jag vill jätte gärna köpa om jag får? Vänliga hälsningar från T.

    SvaraRadera
  2. Hej

    Jättefiffigt ! Kliar mig i huvudet och undrar hur du har gjort ?? Vilken ände började du i osv. Har en påtdocka men själva hörluren går inte i hålet, kan man köra från andra hållet?
    Kan man ödmjukast få be om en utförligare beskrivning?

    SvaraRadera